Akcja #jestemdziennikarzem, czyli każdy ma wpływ na jakość mediów

W związku z jubileuszową, dziesiąta galą MediaTory 2016 Stowarzyszenie MediaTory oraz Koło Naukowe Dziennikarstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego organizuje kampanię społeczną pod hasłem #jestemdziennikarzem.

Akcja ma na celu bardziej świadome i odpowiedzialne korzystanie z mediów w społeczeństwie. Pomysłodawcy chcą,  by dziennikarze mogli tworzyć wartościowe materiały, które uzyskają coraz więcej miejsca w mediach.

Tą kampanią chcemy uświadomić odbiorcom, że mają bardzo duży wpływ na jakość treści, które pojawiają się w mediach. To tak naprawdę w większości od nich zależy,co stanie się newsem dnia, a co zginie pośród miliona innych wiadomości. Mamy nadzieję, że efektem całej akcji będzie bardziej świadome i odpowiedzialne korzystanie z mediów. Żeby wartościowe materiały znajdowały dla siebie miejsce w tej przestrzeni, a nie musiały rywalizować o uwagę z tabloidowymi rewelacjami. – mówi jedna z koordynatorek tegorocznych MediaTorów.

Kampanie będzie reklamował spot emitowany w Internecie. Towarzyszyć mu będą hasztagi #jestemdziennikarzem oraz #iamjournalist.

Koncepcję kreatywną przedsięwzięcia opracował Marcin Sikorski. W spocie wystąpił Michał Chołka, a za realizację odpowiadali byli i aktualni członkowie Stowarzysznia MediaTory i Koła Dziennikarstwa UJ. Szatę graficzną oraz logotyp przygotował Piotr Cebo. Partnerem głównym jest Fundacja Seriatim. Więcej informacji na stronie internetowej jestem dziennikarzem.pl

W tym roku gala MediaTory 2016 odbędzie się 3 grudnia o godz. 17.00 w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Więcej na temat gali na stronie internetowej mediatory.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *