News

Biedronka zakończyła akcję „Super Zwierzaki”, jednak sprzedaż naklejek ciągle rośnie w Internecie!

Sieć sklepów Biedronka zakończyła 30 kwietnia promocję „Super zwierzaki”. Popularne karty nie zostały jednak zapomniane. W Internecie kwitnie ich sprzedaż.

Akcja sklepu Biedronka polegała na tym, że każdy klient, który od 20 marca do 30 kwietnia kupił warzywa lub owoce, otrzymywał karty ze zwierzakami. Za wydane 5 złotych na wybrane produkty można było zdobyć cztery karty. Cała kolekcja składała się z 28 kart.

Brakujące „Super zwierzaki” można dziś kupić na portalach aukcyjnych. Cena produktu za nieuzupełniony album, który w Biedronce można było nabyć za 4.99zł, dziś kosztuje niemal pięć razy więcej.

Ceny samych kart ze zwierzakami wahają się od złotówki do trzech złotych za sztukę. Na portalach społecznościowych pojawiają się posty, w których rodzice wymieniają brakujące karty, a także podają informację o tym, które mogą oddać.

olx.pl

Na portalach aukcyjnych można kupić także już uzupełniony album. Ceny zaczynają się od 69 złotych.

Promocja sklepu miała zachęcić rodziców do kupowania owoców i warzyw, jako zdrowej przekąski dla dziecka. Akcja Biedronki spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem, a najmłodsi szybko zaangażowali się do zbierania naklejek w swoje albumy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jestem studentką trzeciego roku dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Pochodzę z Lublina. Uwielbiam podróżować i odkrywać niezwykłe historie "zwykłych ludzi". Dziennikarstwo to dla mnie nie tylko praca, lecz niesamowita pasja. Marzę o wycieczkach do Indii, Japonii i USA.