Fot. materiały prasowe/ oficjalna strona UMCS na Facebooku

Właśnie ruszył nabór do programu telewizyjnego, realizowanego we współpracy Festival Group i UMCS. Jeśli jesteś otwartą, komunikatywną, serdeczną osobą o szerokich zainteresowaniach, która z łatwością wyraża swoje poglądy, to koniecznie weź udział w castingu! Zgłoszenia można wysyłać do 30 sierpnia 2020.

Festival Group to firma, zajmująca się produkcją telewizyjną i eventową dla ogólnopolskich stacji telewizyjnych, największych korporacji w kraju czy instytucji publicznych. To właśnie ich zespół odpowiada za znane w całej Polsce programy, takie jak Top of The Top Sopot Festival czy Nagrody Muzyczne Fryderyk. Dziś na potrzeby realizacji programów telewizyjnych o tematyce społeczno-publicystycznej realizowanych w Lublinie, poszukiwani są ich uczestnicy.

Kto może zgłosić się na casting?

Projekt „LINK” jest skierowany szczególnie do osób otwartych, niebojących się mówić głośno o swoich poglądach, komunikatywnych oraz serdecznych. Nie musisz być najlepszym studentem ani posiadać wyjątkowych umiejętności – w tym projekcie wystarczy twoja ciekawość i chęć rozmowy z drugim człowiekiem.

– Szukamy osób wygadanych, otwartych, niebojących się mówić głośno o swoich poglądach, jak i osób serdecznych, lubiących wyzwania! W każdym wieku! – napisała Karolina Wilamowska z Festival Group.

Udział w odcinku jest płatny.

Formuła filmów

Formułą filmów, realizowaną przez producentów będą rozmowy pomiędzy uczestnikami projektu.

– Nasze przedsięwzięcie ma charakter rozrywkowy, jednak będzie poruszać bardzo ważne kwestie.  Tematy trudne i wywołujące podziały, kontrowersje. Istotnym jest dla nas zachowanie zasad i kultury w przebiegu nagrywania naszego ,programu’– napisała.

Przykładami takich projektów są m.in. „Flat Earthers vs Scientists: Can We Trust Science?” czy „Do All Plus-Sized People Think the Same?”.

Jak zgłosić się do castingu?

Aby zgłosić się do castingu, należy przesłać swoje zgłoszenie, zawierając:

  • krótki opis osobowości
  • wiek
  • zainteresowania
  • numer telefonu
  • zdjęcie

na adres casting@festicalgroup.pl. Do zgłoszenia należy dołączyć treść klauzuli („Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Festival Group w celu umieszczenia w bazie uczestników”).

Zgłoszenia można przesyłać do 30 sierpnia 2020 r., choć jak podkreślają przedstawiciele firmy nie warto odwlekać tej decyzji na ostatnią chwilę, ponieważ 30 sierpnia jest również ostatnim dniem w którym firma będzie kontaktowała się z wybranymi kandydatami w celu ustalenia szczegółów współpracy.
Nagrania planowane są na wrzesień/październik 2020 r.

Nie czekaj, daj szansę swojej medialnej karierze!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *